Then you can start to make it better

Morgonen började produktivt. Under de första 35 minuterna efter att jag vaknat hann jag starta 3 tvättmaskiner, dammsuga och duscha. Hade nästan hunnit få på mig alla kläderna när Bojana knackade på dörren, en minut till och jag hade varit helt färdig ;). Eftersom jag inte hunnit med frukost än, så började vi dagen med det. Jag bakade både bröd och frukost muffins igår kväll. Brödet blev jätte bra, muffinsen sådär (enligt mig). De fick nog stå inne 2 minuter för länge. Men absolut godkända med tanke på att att jag åter igen inte änvände något recept, utan blandade ihop vad jag tyckte lät bra utifrån vad jag läst i olika recept på nätet. Ett försök till och det blir nog godkänt även från min sida.

Sen pluggade i vi ca 1 ½ timma inna  Irsa kom. Sen gick det väl utför efter det, haha. American Idol åkte på och vi satt mest att tjöta innan de var tvunga att ebge sig hemåt. Sen har jag mestadels kollat på tv. Bland annat förra veckans avsnitt av One Tree Hill. Jag storböla, vilket var riktigt längesen under OTH, verkligen ett bra avsnitt.

Nu blir det lite med plugg inför imorgon och sen en film. Hoppas jag kan koncentrera mig på en hel film, har varit svårt med det den senaste tiden.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0