The world has its shine



Imorgon bär det av till London!

Känns som om det bara var någon vecka sen vi bokade biljetterna, trots att det var vid jul, snart två månader sen. Men det är skönt att tiden går fort. Börjar komma in i stämmningen att gå och se Cobra Starship, eller ja, live musik överhuvudtaget. Much like electric current under my skin, making me buzz. Så känns det ungefär, gick inget bra att översätta, hehe.

Ska redan ikväll bege mig ner till Göteborg. Sova hos Emmy, och som extra bonus får jag spendera lite tid med henne, vilket alltid är trevligt. Ska ladda med att lyssna på Cobra på tåget. Nu måste jag gå och packa, om jag ska hinna bli färdig i tid.

Hörs om ett par dagar! :)


Kommentarer
Harry Barry

Shame on you for not updating in so long!



Sound familiar? :P

2010-02-14 @ 21:46:04
URL: http://irsalicious.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0