The snow falls down, I'm home tonight

Dagen börjar gå mot sitt slut. Jag känner dock ingen trötthet än, vilket inte bådar gott inför förhoppningarna jag hade om en tidigare läggdags idag. Spelar tydligen ingen roll att jag gått upp mycket tidigare idag. Och dessutom gick direkt upp ur sängen för att dammsuga och diska. Mamma, Anneli + de tre busarna skulle komma på besök och då var detta tvungen att hinnas med innan. De stannade här i ett par timmar, och det var väldigt trevligt.

Jag kände dock inte att jag fått nog av sällskap. Min isolation från mänsklig interaktion har satt djupa spår, haha. Så jag övertalade Irsa och Sara att komma hem till mig ikväll. Dock hade dom missuppfattat min sarkasm och ironi i mina sms, och trodde att vi skulle plugga. Tji fick dom, haha. Vi tog en snöfylld promenad till Statoil för att köpa glass. Irsa ramlade i snön. 2 gånger. Det var mycket roligt. För mig och Sara, vill säga, hehe. Men det var det värt det för glassen sen i slutändan. 

Nu har de precis åkt hem till sitt igen, och jag sitter och funderar på vad jag ska göra. Har veckans avsnitt från alla serier som går på måndagar, men det är inget kul att kolla på dom direkt för då måste jag vänta en hel vecka till nästa avsnitt. Det var så mycket bättre när jag låg efter massa avsnitt, för då hade jag alltid nått att kolla på. Dumt gjort att komma i kapp igen :P. Kommer väll sluta med att jag ser på One Tree Hill, och det blir gråt-fest som det varit de senaste gångerna.  


Kommentarer
maria

med tanke på att OTH har uppehåll till den 26'e april nu så kan du nog lika gärna se avsnittet nu på direkten! bunkra upp med näsdukar, det är en enda lång gråtfest, i tell you!

2010-02-24 @ 12:11:59
URL: http://huddleformation.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0