Eastbound traffic

Trots det faktum att jag inte kom ur sängen förrän halv 12 idag, har jag hunnit göra en hel del. Började fint med att plugga grammatik. Ja, jag vet själv hur chockande det är men hur tråkigt det än må vara så vill och behöver jag få godkänt på omtentan nästa vecka. Kanske var det något mer som fastnade, och något jag fick en update på hur det fungerar. Jag kör på små, små steg i vilket fall, mer orkar man inte med när det gäller sån här skit :P.

Sen har jag även skrivit lite på en story jag håller på med. Blev visserligen bara ett par sidor, innan jag behövde ett break från det med. Tog då tag i att måla en ram som legat och väntat på det i garderoben i ett par månader. Sen blev det även att göra klart en uppgitf jag har tills på måndag, och lite skissande på nästa sida i scrapbooken.
Ikväll blir det melodifestival. Jag är långt ifrån så insatt som jag var en gång i tiden, men ikväll hejar jag på Ola. Kan ju inte gå ifrån mina gamla idol-favoriter bara så där, haha. Tycker även att det ska bli kul att se Måns som programledare, jag gillar Måns. Jag väntar dock fortfarande på den dagen då Anders Fernette (Joahnsson) är med i tävlingen. Den kommer, någongång...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0