3pm, on my feet and staggering through misplaced words

bättre humör idag. Seg dag i skolan, med lång paus, och seminarier som jag var mindre förberedd till. Mitt eget fel, så jag kan inte skylla det på något. Var lite svårt att 'wing it' den här gången, hehe. Still got credit, so no harm done. Hon vi hade kan väl få tro att jag är dum i huvudet, vilket hon säkerligen gör efter mitt svar, haha, jag bryr mig inte speciellt om vad hon tycker.

Efter skolan åkte jag till Överby med Sara och Irsa. Lite fönster shopping, och jag fick även äntligen handlat lite mat. Mina skåp ekade tomma, så även min kyl. Har bunkrat upp ordentligt med konserver, grönsaker som jag ska förvälla och frysa in, och kaffe. Det sista är mycket viktigt ;).

Nu sitter jag och lyssnar på All Time Low - Nothing Personal, vilket gör mig på ännu bättre humör. Så sjukt catchy och bara underbart bra. Ska fixa lite med grönsakerna, och fixa en kvällssmoothie, som får avnjutas framför American Idol. Blir långt tills jag får se nästa avsnitt eftersom jag inte är hemma nästa vecka för att se det. Dock är det jag ska se då bättre, hihi.  



Kommentarer
jencie

nej det går faktiskt riktigt bra när man kommit in i det. . så det ska nog gå bra.

2010-02-04 @ 23:36:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0