26 Februari

Börjar kännas som att jag är tillbaka i normala sömnvanor igen. Är dock inget kul alls att gå upp när klockan ringer, men igår kunde jag somna innan halv 2, vilket är en förbättring. Snart dags att bege sig mot skolan, är inte så sugen på att sitta och höra på en föreläsning idag. Känns som att jag och Irsa kan komma att göra andra saker under tiden, hihi. Tror även att det regnar ute idag. Det enda positiva med det är att snön kommer krympa lite. Ser dock itne fram emot isgatan som kommer bildas när fryser på igen.

Är det någon mer än jag som måste spara&publicera sina inlägg på bloggen 2 gånger för att de ska synas för andra? Har haft det problemet ända sen de gjorde om igen. Måttligt störande måste jag säga.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0