Friend appreciation post


Bojana tyckte att hon behövde ett inlägg om hur awesome hon är för att hon står ut med mig och mitt tjöt upprepade gånger i veckan. Jag tycker det skulle vara lite orättvist mot alla mina andra underbara vänner. Så jag gör en gemensam för alla istället. För helt ärligt, jag kan vara sjukt jobbig ibland ;)

När min hjärna riktat in sig på ett spår är det svårt att fokusera på något annat, och jag vill gärna dela med mig om det fantastiska jag hittat/gillar, och ha utförliga diskussioner. Jag bortser ofta från att ingen annan bryr sig! Ofta är det dock Bojana och Irsa som får ta största delen av mitt flail, så de kan väl få lite extra tacksamhet för det. Och en påminnelse, skäll på mig lite så slutar jag. För det mesta ;) Irsa kan väl dock intyga att enbart ignorera mig fungerar inte.

Sen kan man väl kanske bli lite seriös över det här med vänskap. Att minnas tillbaka till typ låg- och mellanstadiet då man bara hade en bästa vän (Jennie), och den vännen var oftast den enda man verkligen behövde. Det var lite samma grej under högstadiet, även om det då var mer utbytligt vem som var den här bästa vännen. Min ändrade sig dock inte då heller. Nu tycker jag mer att man har vänner som fyller olika funktioner. Som kompletterar olika delar av ens personlighet. Att man får ut olika saker av olika relationer. De kan vara lika viktiga, och man kan vara lika nära alla, så som man var den där bästa vännen i mellanstadiet. Man kan inte längre säga att man har en bästa vän. Så är det för mig i alla fall.

Som sagt, hela grejen med det här var ju att visa uppskattning för mina fina vänner. Utan er vore livet bra tråkigt, och jag skulle troligen bli helt galen om jag inte hade er. Och jag uppskattar verkligen att ni står ut med mig, även om jag inte alltid visar eller säger det. Luuuuurv you ;)


Kommentarer
Bojo

Jag luuuuuuuuuuuuuuuuuurvar dig sååååååå mycket och kan inte vänta att se dig idag!!! Kör försiktigt, is på vägarna!!!

2010-12-27 @ 13:03:11
URL: http://sr.netlog.com/bodizzzle
Harry Barry

Du är söt Kumar. I <3 u.

2010-12-28 @ 00:19:35
URL: http://irsalicious.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0