Rocking at the River





Efter en formdidag pa stranden, dar jag aterigen lyckades branna ansiktet lite, begav jag mig ner till stan for att ga pa festival. Var sjukt varmt hela dagen, och nar solen gick i moln var det valdigt skont att temperaturen gick ner ett par grader. Mindre skont var det att det kom massor av graa moln och blixtar. Precis innan Good Charlotte skulle ga pa blev det fler och fler blixtar, och nagra regn droppar foll. Syntes pa arangorerna att de funderade pa om det var okay for dom att spela eller inte. Bandet kom ut, och himlen oppnade sig. Ordentligt. Kandes som om nagon stog och hallde vatten pa en. Kandes som man fick mer vatten pa sig an nar man star i duschen. Showen var annars valdigt bra, och de kunde spela hela utan att regnet forstorde. Jag tyckte bara det var tur att det var sa pass varmt att det inte gjorde natt att man var blot. Var aven valdigt glad att jag inte hade vitt pa mig, haha. Mindre kul var det att ta taget hem sen och behova vara dyngsur. Fanns en liten flack pa ca 5x2 cm som var torr pa klanningen nar jag kom hem. Pa kortet har jag till och med hunnit torka upp ordentligt mot hur jag sag ut under showen. Men det var minnesvart i vilket fall. Men nasta gang jag ser dom, da gor jag garna det inomhus sa man ar saker pa att man haller sig torr ;)



Kommentarer
Jennie

Hej.

Jo det börjar bli dags för lite magbilder ifrån henne också tycker jag. Jag har allt sagt till henne men hon tycker det är så svårt att få till bilderna själv så varför inte hjälpa henne lite ;) Blir nog skitbra , hoppas jag i alla fall . .



När börjar du skolan sedan igen?

2010-08-18 @ 22:25:16
URL: http://jencie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0