We only got 86.400 seconds in a day


Var borta hela dagen igår, fanns ingen tid till att blogga. Började med att åka till Göteborg och träffa Malin. Lika trevligt som vanligt, och dessutom hjälpte hon mig att komma ett stort steg framåt i planeringen inför praktiken. Känns jätte skönt att ha kommit en bra bit längre, och ha åtminstonde en ordentligt outline för nästan alla lektioner. Finns ju självklart en hel del kvar att göra, och sen även en del att skriva om sedan till rapporten. Men ändå, framsteg! :D Åkte sedan direkt och träffade Irsa för middag och sen bowling. Var på det stora hela en mycket trevlig kväll. Kom hem när klockan var nästan halv 12, så det blev sängen direkt för min del.

Idag kom Anneli och Alwa redan innan 10, och vi hann med en kopp kaffe innan vi åkte till Överby. Vi gick där och kikade en stund. Jag hittade ett skärp och ett armband på halva reapriset på Kappahl, så jag är mycket nöjd med dagens inköp. Skärpet har jag dessutom gått och tittat på i flera månader och önskat att det ska bli rea på. Nu blev det verkligen ett fynd. Efter Överby blev det lunch hos mig, och lite mer kaffe innan Anneli och Alwa var tvunga att åka och hämta dom andra busarna från dagis.

Jag har läst en stund nu, och egentligen borde jag sätta mig och göra lite scrapbooking. Tycker ju att det är kul när jag väl kommer igång. Men att plocka fram alla saker är mindre kul, haha. För att inte tala om sen när det ska in i garderoben igen. Får se vad det blir. Senare ikväll blir det i alla fall veckans avsnitt av Glee!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0