I've always seen you coming...I'm fooling with your love

Dålig dag igår utan uppdatering. Lathet, som vanligt :P Och helt ärligt så hade jag inget speciellt att skriva om. Fast när har jag det egentligen? Idag har det blivit en tur till mamma. Syster och barnen var där dom med. Kaffet smakade extra gott idag, hade nog kunnat dricka betydligt fler koppar än jag gjorde. Vet hur dåligt jag mår om jag dricker mer än 3 i rad. Fick även handlat det sista inför mitt födelsedags firande i helgen. Efter jag kom hem har jag hunnit med att förbereda inför tårtan imorgon och bakat två sorters småkakor. Bakade kokosdrömmar för första gången, och jag vet inte om det är jag som gjort något fel eller om det bara ska vara så, men när de var i ugnen luktade det verkligen som blekningsmedel till håret. Storknade nästan när jag öppnade ugnsluckan för att ta ut plåten. De ser okej ut, får hoppas ingen dör, haha.

Har precis sett utröstningen av American Idol, och då fällde jag även ett par tårar. Känns som det kommer bli så varje vecka nu framöver, haha. De är ju inte så många kvar. Nu ska jag istället börja med Prson Break säsong 3, och då kommer dregel-haklappen fram istället! ;) :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0