I can't find where the moment went wrong at all

Nyss hemkommen från Edet. Blev bjuden på middag hemma hos mamma, och det kunde man ju inte tacka nej till. Sen fick jag även kaffe, vilket kanske var lite i det senaste laget, hoppas på att jag inte ligger vaken långt in på natten senare. För just nu är jag ganska pigg nämligen, trots att jag gick upp så tidigt. Kom aldrig iväg till skolan för att skriva ut mina papper, det får bli imorgon när jag ändå ska dit. Istället satt jag hemma och spånade lite. Fick nog ihop 3-4 sidor med anteckningar. Allt är dock huller om buller, ingen ordning alls (surprise. not.). Men det finns en hel del bra där att ta av. Hoppas jag. 

Sitter just nu och väntar på att American Idol ska ladda klart. Går långsamt. Troligen eftersom avsnittet är megastort. Så stort som en 4 timmars show skulle vara. Nog för att det är ett välgörenhetsavsnitt, men jag trodde det bara var 2 timmar. Hum... den borde inte vara så stor då... Aha! Nu fattar jag. Har råkat få tag i HD versionen, dom är ju typ dubbelt så stora. Synd, hade varit kul med 4 timmar av AI. Anyway, hälften kvar, hinner kanske med att se CSI Miami innan istället för att bara sitta och vänta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0