From this moment you'll be out of place and underdressed



Solen jag hade hoppats på, och trodde skulle vara ute idag, har inte varit det. Så den solningen jag hade planerat in har ju inte hänt. Istället har jag hängt på datan. För det är ju så himla ovanligt, hehe. Har dock varit produktiv genom att skriva klart en grej inför praktiken, så nu är det en sak mindre att göra i veckan. Har även läst lite, även om det enbart har varit för nöjes skull. Nu på eftermiddagen har jag bakat cupcakes, igen. Har dock ingen att bjuda på dom till, så jag frös ner dom och hoppas på besök någon gång i framtiden. Ingen idé att de ligger uppe och blir torra. Idag blev det morot/vanilj med chokladfrosting.

Nu ska jag se på The Climate Rally, där bland annat Jesse Jackson och James Cameron ska tala om klimatets framtid och sådant som rör det. Blir även live musik av bland annat Sting och Patrick Stump. Börjar nu, 16.30, så skynda och gå och titta. Jag sätter mig med en cupcake och hoppas jag får lära mig nått nytt :)

 



Kommentarer
Bojo

Nice cupcakes!!!

2010-04-26 @ 17:33:07
URL: http://sr.netlog.com/bodizzzle
Sara

mmmm cupcakes me likiiiii

2010-04-27 @ 01:06:16
ina-bina

Tycker du? Tack ^^



Åh, och det där såg ju verkligen skitäckligt ut! (INTE!!!) ;)

2010-04-27 @ 08:28:45
URL: http://inabina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0