Feeling so good, it's nine in the afternoon

Var lite uttråkad, så jag tog ett kort och lekte lite i Gimp. Det är så man skäms över före bilden, och att det tar så lite jobb på datan för att göra så stor skillnad (Och jag är mycket medveten om hur blek jag är. Kanske ännu mer förståeligt till varför jag längtar efter sommar och sol nu). Gick kanske lite överbord när jag ändrade ögonfärg, men det var inte riktigt meningen. Skulle bara kolla för skoj skull, sen råkade jag spara och stänge ner programmet. Och bilden blev bara sparad i jpeg, då går det inte att fixa lagren eftersom bilden har plattats till. Så det fick vara kvar.



Kommentarer
j

din nya design är jätte snygg.

2010-04-02 @ 17:09:50
URL: http://jencie.blogg.se/
A

Du var sötast på första bilden! :)

2010-04-06 @ 12:41:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0