From a cave in my mind

De sista timmarna av gårdagen var inte mindre produktiva. Gjorde en hel del inför skolan, med både lektionsplanering och typ analyser av låttexter eller vad man nu ska kalla det. Det är väll det enda än så länge som jag verkligen känner att jag har haft nytta av, har lärt mig att analysera lite djupare än vad jag gjorde förr. Har öppnat mina ögon på flera av de låtar jag hört 100-tals gånger de senaste åren och fått mig att se dom på ett helt nytt sätt, fått mig att uppskatta dom på ett helt nytt sätt. Good stuff all around.

Sen att jag vid 12 tiden när jag gav upp kände jag mig mer eller midnre död i hjärnan och funderade på om den skulle fungera under morgondagen. Kunde ju gått mindre bra under redovisningen av låttexterna vi skulle göra om man inte kunde formulera ut tankarna man haft kvällen innan, som då i alla fall var brillianta ;). Men det gick i vilket fall helt okej. Både med låten och när vi hade möte om vad man planerat inför lektionerna. Finns en del att slipa på med det sista, men det gick verkligen över förväntan. Sen att jag tycker att det går bra så länge han inte skäller allt för mycket är en helt annan sak.

Ikväll blir det rejält med avslappning. Är kanske dags att ta tag i nya säsongen av Grey's, eller Private Practice?



Kommentarer
agnes

sv: jaa, men just nu går det rätt bra i skolan =)

2009-10-06 @ 18:55:48
URL: http://aagnesb.blogg.se/
ina-bina

När föddes Alwa? Han ligger över kurvan nåt snäpp på längden, vet dock inte hur lång han är riktigt. Nästan 8,5 kilo i alla fall :) Han växte i storlek 62 nästan på direkten. Stora killen! :P

2009-10-07 @ 17:57:31
URL: http://inabina.blogg.se/
ina-bina

Då är hon exakt 4 månader äldre än Maxen :) Har för mig att han också ligger precis på mittkurvan på vikten, han var två snäpp över både på den och på längden som nyfödd. Tjockis :P



Kan ju fortfarande ha 68 men det är för kort, snarare än för tajt ^^ Hans pappa är ju stor (som fan) också... Kanske är därför?

2009-10-07 @ 21:14:13
URL: http://inabina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0