21st Century Breakdown

Hjärndöd.

Jag känner mig helt hjärndöd just nu. Det har varit en lång dag som mest har innefattat att jag suttit och stirrat på min lilla miniskärm till dator och koncentrerat mig på att få ur mig en vettig rapport. Det har visserligen gått ganska bra, över förväntan får jag säga och jag har hållit ångest och självhat på avstånd. Sen tog det bara stopp för ca 2 timmar sen, och hjärnan har inte velat sätta igång igen. Den blev ersatt med en lätt huvudvärk istället. Måste dock få den att fungera igen på något sätt. Måste bli klar ikväll, för irreterande nog har vi fått börja nästa kurs lite tidigare och vi har lektion imorgon istället för att kunna få de sista timmarna till att göra klart de uppgifter vi har fått. De är som om de snor 5 timmar från oss, som man kunde gjort mycket bra arbete på.
Inte mycket att göra åt nu, inte alls egentligen.

Ser ni min hjärna så får ni säga till den att jag vill ha tillbaka den nu med det samma!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0