Won't you tell me how we're gonna deal with that?

Klockan är strax efter 22, och jag är inte det minsta trött. Det är inte bra någonstans. Imorgon är det tidig uppgång som gäller för tenta i Engelska språk historia. Vilket betyder att jag egentligen behöver gå och lägga mig relativt tidigt, men det är inte så lätt när jag vet att jag bara kommer ligga och vrida och vända mig om jag lägger mig nu. Ska i vilket fall försäka släcka senast halv 12, helst redan vid 11, men vi får se hur det går med den saken.

Bästa delen av dagen idag var helt klart fikan på Espresso House, som väntat. Jag sov mig igenom den första lektionen, hörde inte mer än 3 ord av vad Leffe sa. Satt mest och skrev på annat och drömde mig bort. Var ett tag sen jag var riktigt så ofokuserad på en lektion. Sen var alla sjukt uppe i varv inför imorgon, nästan så man kunde ta på spänningen i rummet. Kommer nog vara en helt annan version av oss alla imorgon efter provet. Jag kör min vanliga filosofi, det får gå som det går. Har pluggat nu på eftermiddagen och kvällen, och det som sitter det sitter och gör det inte det, too bad. Att chansa brukar kunna ta mig långt i värsta fall ;).

Random grej för dagen: Jag gillar min nya tandkräm väldigt mycket. 

Nu ska jag skutta iväg till sängen och läsa lite.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0