I'll paint you black inside

Sitter här mitt i natten och försöker göra klart min uppsats som ska in om 7 timmar. Har hållt på med den hela dagen mer eller mindre. Tar ju en del tid när jag inte har någon koll på vad jag ska skriva, inte vet vad jag vill förmedla eller knappt ens fattar uppgiften. Men 3 sidor av någon slags uppsats liknande sak kommer att bli iväg skickad inom de närmsta timmarna. Hoppas jag iaf, för jag känner för att få sova lite innan skolan imorgon. kan bli roligt annars.

Har ju som sagt försök skriva mest hela dagen, och jag har som vanligt varit på mitt underbara plugghumör. Vilket mest innefattar att jag gnäller, surar och är allmänt arg. Har svurit en hel del över idioten till lärare vi har. Han säger till oss att vara klara och tydliga i våra uppgifter till eleverna men han tycker tydligen inte att han ska göra samma sak mot oss. Jag ska skicka onda blickar hela dagen lång imorgon i alla fall. Känns dock gött att vi inte har honom lika mycket i den nya kursen som i den som varit nu.

Gårdagen var i vilket fall mysig. Större delen spenderade jag med Anneli, utan barn. Vilket vi inte har gjort sen förra hösten, och inte ens var det helt barnfritt eftersom Alwisen hängde med i magen ;). Vi var på Överby en sväng och sen hemma hos mig där det bjöds på hårfärgning och matlagning.

Nej, jag får väll gå tillbaka till att skriva klart uppsatsen. Inte för att jag vet vad jag ska skriva, men jag har "bara" en sida kvar att fylla. Säger bara, tack och lov för 1½ radavstånd, det går lättare att fylla ut sidorna då.


Kommentarer
J

Åkte du aldrig till iza festen?

2009-11-02 @ 08:35:25
URL: http://jencie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0