swore to shake it up

Städade som en tok när jag kom hem igår kväll och orkade sen efter det inte blogga. Är väldigt rent och fint hos mig nu, det enda som är kvar är att tvätta utsidan på det ena fönstret, något jag faktiskt ska ta tag i idag. Fick även frostat av frysen sent på kvällen, även det var välbehövligt. Hann även med lite skrivande på rapporten vid midnatt, haha. Blev sådär inspirerad och kunde bara inte låta ögonblicket glida förbi utan att göra nått åt det. Synd att det inte höll i sig så länge och det inte blev så långt, men det blev lite mer än inna iaf.

Idag har ajg även skrivit lite, försöker verkligen pressa ut det, för jag måste, måste, måste. Tyvärr är det inte den effektivaste metoden för mig, men nu har jag inget val längre. Tog dock en paus förrut och gick in på Payless och kolalde på skor. Inte bra. Hittade 3 par bara på första sidan som jag ville ha, haha. Verkligen inte bra.

Senare i eftermiddag bär det av ner till Edet. Troligen en snabb visit med Jennie och sen vidare hem till Anneli. Imorgon blir det Ullared, avfärd 06.00. Läggdags extra tidigt idag kan jag lova. Zombie lär jag vara första delen av dagen iaf. Nu ska jag gå tillbaka till rapporten. Wish me luck, I'll need it!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0