from the edge of the deep green sea

Har precis kokat mig lite kaffe och ska faktiskt sätta mig ute och dricka det. Har varit så fint väder i flera dagar och jag har varit ute max 15 minuter sen i torsdags förmiddag. Har dock fått frisk luft av att öppna mina fönster på vid gavel. Tyvärr når inte solen in i nått av dom, annars hade man kunnat sitta inne och jobba och sola samtidigt, hihi.

Har kommit lite längre på hemtentan idag. Fick mycket bra inspiration igår kväll när Irsa, Sara och Adelina var här. Vi pratade mest och kom in på, ja, udda vinklar av det mesta av det vi läser och ska skriva om. Men även en del seriösa förslag och diskutioner hade vi.

Har jobbat mig ner lite på min att-göra lista. Har satt i betterierna i laddaren och organiserat en del papper. Ska även gå och se om någon av de andra tvätt stugorna har fått upp bokningslistan inför Juni månad så jag kan boka en tid. I värsta fall får det bli tvättning idag istället. Får helt enkelt ta med lite smutsigt till Chicago. Har ju inte så mycket sommarkläder.

Nej, nu är kaffe klart. Ut i solen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0