diamonds do appear to be just like broken glass to me

Helgen har gått fort och imorgon blir det verkligen att kasta sig in i verkligheten igen. Praktik står det i min kalender, dock bara en dag, och sedan direkt till biblioteket för att plugga. Oh, the joys of life.

Gårdagen spenderades i Ullared med Anneli, Tilde, Alwa och Jennie. Mycket trevligt, även om jag inte gjorde någon storshopping och gärna hade sett lite fler fynd. Bästa var nog duken till kksbordet, den passar verkligen perfekt. Sen gick jag hem till mamma för att lämna lite grejer där, och skulle ta bussen hem vid kvart i 4. Trodde jag iaf, visade sig att jag kollat fel i tidtabellen och fick snällt gå tillbaka till mamma och vänta i ytterligare 1½ timma på nästa buss. Var sjukt trött, eftersom jag varit uppe sen strax efter 4 på morgonen. Kan väll säga att jag inte hade några problem med att somna på kvällen.

Nu ska jag gå och lägga mig. Ikväll somnar jag med Panic at the Disco's Pretty. Odd. i hörlurarna. Känner att jag behöver det.


Kommentarer
maria

svar: jorå, den släpptes i tisdags så jag har kollat alla torrenter femtioelva gånger om dagen sedan dess och igår dök den äntligen upp, hihi! :)

2009-05-03 @ 21:46:14
URL: http://huddleformation.blogg.se/
em

sov två timmar igår natt så ja hade inte heller några problem me o somna igår..;)

Förresten, Starbucks SKA öppna i jönköping, ses där på öppningsdagen eller..?;) Kunde jag komma hem till dig på tisdag om en vecka btw?=) Puss!

2009-05-04 @ 13:24:26
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0