Sunday Night Music #7




Låten för ikväll är Alone, för att den är så himla fin. Den gjorde ursprungligen av Heart (mitten), men är en sån låt som verkligen har fått många covers. Bland annat har Anders Johansson gjort en version, den som jag tycker bäst om, haha. Senaste jag hörde var av Allison Iraheta, som är med i den här säsongen av American Idol, och är min favorit tjej. Hon gjorde en bra version av den här veckan. Så jag tänkte att jag tar med de 3 versionerna av låten, så får ni lyssna på vilken ni vill. Eller kanske alla 3 och berätta vilken ni tyckte bäst om.





Kommentarer
maria

utav de 3 versionerna du lagt upp så gillar jag faktiskt originalet allra bäst, men den version som är absoluta favoriten hos mej är celine dions, den är fantastisk! :)

2009-03-02 @ 09:58:47
URL: http://huddleformation.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0