Off the coast and I'm heading nowhere

Igår fanns det ingen tid till att blogga, inte ens tid till att sätta på datorn. Praktik hela dagen, kom hem vid 5 och sen var jag bara hemma i en timma innan jag åkte hem till Irsa. Vi skulle kolla på film tillsammans med Sara och Helena. Blev Madea's family reunion, vi trodde det skulle vara ordentlig komedi men den var bara lite halvrolig. Men det var trevligt att i vilket fall göra nått på en vardag och inte bara sitta hemma och kolla på film i min ensamhet.

Idag har vi varit på högskolan hela dagen och ja, jag vet inte riktigt vad man ska säga att vi gjorde. Diskuterat i ämnesgrupper med lärarna på skolan kan man väll säga. Det var intressant, men ganska utdraget. Vi diskuterade en hel del annat också, så där lite utanför ämnet, det var ännu mer intressant, haha.

Imorgon blir det vanlig dag igen. Inte så lång, vilket är skönt. Är inte lika trött den här veckan, men imorse blev det ju lite sovmorgon så får se hur det blir imorgon. Nu blir det snart att gå och lägga sig, haha. Ska läsa lite bara. Är tomt utan alla serier, jag är väldigt nyfiken på när de kommer tillbaka. OTH är nästa veckan, men resten då?


Kommentarer
maria

private practice och grey's är tillbaks denna veckan, resten kommer nästa vecka! :)

2009-03-10 @ 21:27:18
URL: http://huddleformation.blogg.se/
J

kolla tv-kalendern.se basta for att halla koll, lovar

2009-03-11 @ 00:06:43
URL: http://jencie.blogg.se/
J

du kan fa logga in pa min om du vill . .

2009-03-11 @ 17:15:10
URL: http://jencie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0