Here I stand once again

Jag fick mig ett mindre frispel igår på Melodifestivalen, av två anledningar faktiskt. Först så ville inte nätverket vara med om att jag skulle kunna se på det, så var 3-4 minut hackade det och jag var tvungen att dra ut sladden och börja om. Mindre kul. Sen så upptäckte jag att Johan Becker var med!! Att jag inte dog av glädje, hur har jag lyckats missa det här. Så mitt gamla Fame Factory hjärta började bulta åter igen och jag satt även och dregla lite. Yeah, Yeah, ni får tycka vad ni vill..

Och jag hade sjukt rätt om en låt sonm spelades flitigt i somras när jag kom hem, In the Heat of the Night. Jag hävdade bestämmt att det var Johan som sjöng på den, men Anneli sa, nej då det är det verkligen inte. Det var det visst, kollade upp det igår. Den rösten gå bara inte att ta fel på. Jag var ju för guds skull hjärntvättad med de som var med i FF. Skulle fortfarande kunna känna igen de flesta som varit med och namnge dem. Speciellt säsong 2, som visades för 6 år sen nu, den har jag sett 3 gånger, haha. Besattheten tog lite överhand där.

Anyway, gårdagens deltävling var den absolut sämsta och den där operaskiten kan vi verkligen inte skicka iväg. I finalen hejar jag på Alcazar och Måns och sen finns det nog kanske 2 till som jag inte minns just nu, men som jag kan tänka mig. Får se vad det blir när hela startfältet är färdigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0