I heard that you were trouble but I couldn't resist

Igår gav jag in och färgade håret efter att ha haft ett uppehåll på lite mer än 11 månader. Blev allt för tokig på topparna som hade en guldig blond i sig, som verkligen inte passade ihop med mitt naturligt mörkblonda. Så nu blev allt mörkblont, eller vad man ska säga. Lådan sa Neutral Cool Dark Blonde. Är väll helt okej, bättre än innan iaf, nu när allt har en enhetlig färg. Håret blev om inte annat mjukare och ser inte lika slitet ut, vilket är ett stort plus. Nu kan man hålla sig ett par veckor till innan man behöver klippa sig.

Idag fick jag även gjort en manikyr, även om jag råkade förstöra tummarna redane fter någon timma. Det är som det brukar. Vaxade även ögonbrynen, väbehövligt kan jag lova. Hon som gjorde dom var iaf jättebra, det gick fort och blev bra form, och det var billigt. Perfekt.

Har kunnat jobba lite på solbrännan idag med. Låg ute i ca 40 minuter innan jag kände mig allt för uttråkad och varm. Vet inte om det blev någon skillnad, men det blev ju säkerligen inte ljusare. Barnen hämtade tidigt från camp och vi begav oss till simlektionen. Jag fick dock inte stanna kvar den här gången, utan fick snällt sätta mig utanför. Vilket är väldigt synd för den ena tränaren är ju så himla snygg, hihi. Väl utanför blev det kalabalik bland ledarna som jobbar på camp som är i samma byggnad när nyheten om Michael Jackson's död spred sig. Själv är jag inget stort MJ fan. Visst, han har gjort många bra låtar men jag tycker oftast att de är bättre när de sjungs av andra artister än han själv. Är nog dock ganska ensam om det.

Om ca 2 timmar är det dags att bege sig till flygplatsen och hämta Emmy. Imorgon blir det downtown för sightseeing och shopping. På kvällen ska det även då bli downtown med konsert i Grant Park och sen kanske utgång. får se vad som händer. Helgen ser ut att bli rolig i vilket fall. Nu ska jag nog försöka mig på en tupplur innan det är dags att åka :).


Kommentarer
Pernilla

Ögonbrynen ser ju helt perfekta ut, om bilden på dig i inlägget ovan är en "efter" bild... men att kalla dig blond vet jag inte om jag skulle göra.. Snarare ljusbrunt, om man går efter bilderna här alltså, för om du e blond så e ja nog vit i håret :P



Låter som om du har kul over there! :D Själv e man tillbaka i Sverige en sväng, drar igen när kylan kommer tillbaka hit!

2009-07-02 @ 00:51:28
URL: http://vanillab.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0