Singing sweet songs with melodies pure and true

Har väll återhämtat mig lite från chocken från PATD. Lyssnade på låen de la ut samma dag för att göra oss fans lite lugnare över nyheterna och efter att ha hört Brendon sjunga Don't worry about a thing. Every little thing is going to be alright över 30 gånger så kändes det bättre. Men det känns fortfarande surt att det skulle ske just nu.

Igår var jag hos tandläkaren och rengjorde tänderna. Svenska idiot-tändläkare kan lära sig både det ena och det andra i fråga om hur ont det ska göra. Jag kände mer eller mindre ingenting igår, hade inte ens bedövning något jag annars har rikliga mängder av. I Sverige brukar det känns som om tänderna sa lossna och bara flyga ut medan de drar och sliter och sen är man öm i flera dagar efteråt. Inte här inte. Bra grejer må jag säga.

Veckan har annars varit ganska så händelselös. Barnen har varit på camp och jag har inte gjort mycket alls. Vädret har varit skit, med regn och kallt. idag har det ock blivit lite finare och jag funderar på att sätta mig ute en stund. Kommer väll bli uttråkad ganska fort, speciellt med tanke på vilken urusel bok jag läser. Och jag måste läsa den för den är till skolan. Får se om jag klarar mer än 10 minuter.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0