all i want is, all i want is here tonight

Resten av veckan har gått förbu ganska så händelselös. Igår kväll träffade jag Ida och Julia nere på en Starbucks downtown och vi satt och pratade i ett par timmar. Jag hann även med en tur inne på Ulta och upptäckte en underbar rea på body lotionen jag var ute efter och både nagelack och ögonskugga, så det blev lite nytt till sminkväskan också.

Idag har jag varit nere i stan igen, för en snabb tur inne på Forever 21. Hittade ett enkelt turkost linne och en sjal i en massa färger. Jag kan redan höra mamma sucka och stna över den, haha :P. Ska troligtvis ha på mig linnet ikväll, det var tanken när jag köpte det iaf. Ikväll blir det Empires igen, tillsammans med Julia och Anne. Är verkligen kul att jag inte behöver gå själv för en gång skull. Inte för att jag har nått emot att göra det, men det är alltid roligare att ha någon att prata med under kvällen. Har redan duschat, för att vara ute i god tid och nu går jag mest och väntar på att håret ska torka. Börjar inte förrän 9 så det är ju ett tag kvar.

Imorgon ska jag göra ytterligare ett tappert försök att ta mig igenom Gulliver's Resor innan den ska tillbaka till biblioteket och sen ska jag passa barnen på eftermiddagen/kvällen. Vet inte riktigt när än, men det spelar ingen större roll. Nu ska jag gå och skriva ut bokning för ikväll så jag kan få ut min biljett :)


Kommentarer
Harold

Emma, du suger på att uppdatera! Många kramar, H.

2009-08-05 @ 17:00:39
Harold

Emma, du suger på att uppdatera! Många kramar, H.

2009-08-05 @ 17:02:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0