3 Juli

Har varit på väg att uppdatera hela veckan men sen har latheten slagit till igen och jag har inte ens startat datan. Emmy åkte hem till Sverige igen i tisdags. Vi hade en väldigt trevlig helg, trots att det inte blev så mycket sighseeing som det egentligen borde ha blivit. I onsdags var jag och barnen på Barnmuseet på Navy Pier, och jag har egentligen bild därifrån men har inte fått in dom på¨datan än. Och de är inte speciellt bra, haha :P.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra än. Kan följa med Helen och dom på lite olika tillställningar för att fira 4:e juli men jag vet inte riktigt än. Funderar även på att gå ut, hitta någon klubb som har nått band som spelar okey musik, vilket säkerligen inte är speciellt svårt. Men vi får se vad det blir.

Nu ska jag gå och leta lite biljetter till Boston. Funkar allt som det ska så blir det en helg dit om ca 4 veckor. Det kommer bli både underbart och hjärtskärande. Men jag saknar barnen allt för mycket för att låta bli att åka dit. Så det får snällt göra ont ett tag efteråt, det är ju inte som om jag inte gått igneom det förrut.


Kommentarer
Jencie

Låter toppen att det blir Boston för din del ändå. hur går det med tattoo planerna? jag väntar fortfarande på mitt vykort!

2009-07-03 @ 19:45:41
URL: http://jencie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0