We can turn our backs on the past and start over

Åkte iväg till mamma imorse strax efter 10, på egen inbjudan. Ringde när jag redan var i Edet, för att vara lite snäll och förvarna. Inte mycket till förvarning kanske men det var tanken bakom det hela. Sen försvann hela dagen ganska fort. Jag kanske inte var världens bästa sällskap, satt och läste mestadels men sällskap fick vi båda i vilket fall.

Har inte hunnit med så mycket än sen jag kom hem, lagat lite mat och läst bloggar. Väntar på att American Idol ska ladda klart sig så jag kan titta på det ikväll. Kanske även fixar mig en bakgrund till datorn, har inte hunnit göra det än. Känns helt fel att ha en standard bakgrund. Inte alls jag. Innan jag lägger mig ska jag även börja på 'Breaking Dawn', sista boken. Lär väll vara färdig med den imorgon kväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0