Utmanad

Blev utmanad av Carina.


OM DIG

1. Hur mycket är klockan just nu? 20.21
2. Namn? Emma
3. Vart bor du? Trollhättan
4. Hur många barn vill du ha? 1. Fast det blir nog 2 för jag vill att nr 1 ska ha syskon :P
5. Vill du gifta dig? Ja.
6. Har du ätit sushi? Ja, tyvärr. Usch och blä!
7. Favoritglass? Choklad. Sen finns det en väldigt god hemmagjord kokos glass på en glassbar i Sharon, MA..
8. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? Inga. Har en påse musli visserligen.
9. Humör? Ganska bra. Det var en fin dag idag.


FYRA GREJOR

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nej
2. Har du en hund? Nej.
3. Sover du helst själv eller med någon? Beror på vem jag sover med.
4. Tror du på spöken? Nja, inte direkt.


SKULLE

1. Skulle du vilja vara längre? Nej, är nöjd med mina 163 cm.
2. Skulle du vilja väga mer? Nej!
3. Skulle du vilja ha sex nu? Nej
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? Nej


KAN
1. Kan du röra på öronen? Nej, inte medvetet iaf.
2. Kan du slicka dig på näsan? Nej
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Ja
4. Kan dina föräldrar lita på dig? Ja
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Ja, men sen om jag verkligen vill är en helt annan sak.
6. Kan du va på en fest utan att dricka? Utan att dricka alkohol ja, men jag dricker gärna nått annat istället. typ cola.
7. Kan dina vänner lita på dig? Ja
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Har redan en piercing där. Skulle aldrig göra om det igen. Aj aj.
9. Kan du suga? Ja, det är väll inbyggt biologiskt?
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Ja, men ibland krävs det en vilja av stål. Men jag är bra på att spara pengar.


HAR
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Hurm, ja.
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Inte vad jag minns.
3. Har du syskon? Ja, 3 stycken.
4. Har du någonsin haft sex med någon? Ja
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? Ja.
6. Har du varit full den här månaden? Nej.
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Nja, inte direkt. Men jag blir avbruten hela tiden så det tar lång tid.
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nej.
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Ja
10.Har du haft sex med någon som är tre år äldre? Ja
11.Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Nej
12.Har du blivit påkommen när du har haft sex? Nja, nej
13.Har du haft sex med mer än tre personer? Nej
14.Har du ljugit på någon fråga än då? Nej.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0