Touches like a summer breeze



Lite mer produktiv dag än igår. Något som visserligen inte är speciellt svårt med tanke på hur lite jag gjorde igår. Sitter just nu och renskriver mina anteckningar från i måndags. Var sen som vanligt och fick aldrig med mig något block och fick skriva på lösblad, och om jag inte får in dom i ett vanligt block kommer de bara försvinna. Och det vore ganska så onödigt, eftersom jag kommer glömma av vad ett substantiv faktiskt är mijoner gånger under den här kursen och i framtiden..

Jo, jag har faktiskt en fråga till er som läser. Är det någon som vet hur man får in bara ett ljudklipp på bloggen? Jag vet hur man får in en video, t e.x från YouTube men om man bara vill ha ljud, hur gör man då? Och jag menar inte bara i hela bloggen, utan bara i specifika inlägg..  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0