The sun burned out tonight

Inte en speciellt produktiv dag idag. Sov länge, vilket alltid är skönt och spenderade sedan ett par timmar av att vara härligt buzzed på koffein efter 3 stora glas med islatte. Mitt eget fel, vet ju hur det går när jag gör så. När jag sedan fick ont i huvudet och kände mig måttligt snurrig trodde jag det berodde på att effekten började avta. tills jag kom på att jag inte andats friskt luft på 48 timmar. Det räckte att gå ut med skräpet och sedan stå ute i 2 extra minuter och jag mådde prima igen.

Ändrade åter igen lite med designen. Kände mig inte nöjd och det var bara fel varje gång jag såg den men nu är det mycket bättre. Var färgerna som inte stämde och jag är glad över att jag varit smart nog att spara headern som ett projekt och inte bara en bild den här gången.

Har även sett klart på The Curious Case of Benjamin Button och den var, ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Den var bra och berörde i alla fall mig flera gången men ändå så kändes den lite förutsägbar. Den påminde mig mycket om The Notebook. Helt klart värd att se i vilket fall, även om Brad Pitt bara är snygg ca 10 minuter mot slutet, haha.


Imorgon blir det kanske fika med Jennie, får se om hon kommer hit och sen kanske en tur hem till Anneli. Är lockande men jag vet inte än. Ska börja dagen med att plugga lite inför onsdagen iaf, lika bra att komma igång.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0