One more weekend - Do you feel alive?

Ytterligare en helg som jag inte spenderat hemma. Efter att ha fått iväg mitt arbete och filmen till respektive lärare i fredags begav jag mig hem till Jennie för lite tv-spelande tillsammans med henne, Viktor och Josef. En mycket lyckad kväll som andades sommar 2006, om man bortser från de två småskruttarna som sprang runt och busade. Gick efteråt hem till mamma för att sova.

På lördagen kom Anneli, Tilde och Alwa och hämtade mig. Åkte med dem hem coh det blev som alltid massa mys med Alwa. Bäst att göra henne van vid mig direkt, få över henne på rätt sida, haha ;)

Idag åkte jag och Tilde till Göteborg och Skandinavium för att gå på Diseny on Ice. Första gången för oss båda och det var jättekul! Fantasktiskt skridskoåkning och jag blev väldigt sugen på att gå på konståkning eller isdans. Prinsesstema var det och Tilde tyckte det var jättekul att se dem, även om hon inte visste vilka alla var. Vi satt verkligen perfekt, rad 13 och rätt framför det som skulle vara fram på 'scenen' eller vad man ska säga. Annat än rad 57 eller vad det var jag och Jennie satt på under Ladies Night.


Dagen blev ännu bättre när Tilde fick välja sin födelsedagspresent själv inne på HM. När vi betalat sa hon: Oh vad det är var roligt! Det tyckte Moster Emma med, alltid kul att köpa barnkläder. Dagen avslutades med en bussresa hem, något som Tilde också tycker är väldigt roligt. Hon blev hämtad av Niklas i Edet och jag åkte vidare hem.

I morgon börjar första Engelska kursen och det ska bjudas på diagnos. Jag längtar! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0