Nice to meet you anyway

Har faktiskt skrivit klart mitt arbete men känner mig inte direkt nöjd. Tror inte jag kommer bli 100% nöjd idag i vilket fall, men ska kolla igenom det om ett par timmar, när jag fått 'nya' ögon på det som redan är skrivet. Känns bra att den slutgilgtiga produkten inte ska in förrän nästa fredag, och man kan få lite respons på onsdag. Nu är det bara min digitala berättelse kvar och jag tror mig ha en ide nu. men vi får se vad det blir.

Annars så händer inte mycket. Driver mest runt på nätet, som vanligt. Funderar på att börja på en ny short story eftersom jag är klar med den första men har ingen aning om vad den ska handla om. Eller så gör jag något enkelt som att kolla på film. Har The curious case of Benjamin Button på datan och efter att ha läst Pete Wentz blogg känns den lockande. om man sätter den på både bästa och sämsta listorna så är det nått som måste vara intressant emdd en åtminstonde.

Igår såg jag The Wackness, en film som verklgien levde upp till sitt namn. men den var faktiskt bra.


Kommentarer
ina-bina

Ingen aning om vem människan är, men han måste ju vara grymt snygg om han liknar mig :P

2009-01-03 @ 16:59:02
URL: http://inabina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0