I'm trying to trick myself to fall asleep again

Hann med det mesta innan jag fick springa iväg till bussen igår. Sen bar det av till Issa i Göteborg och jag riktigt njöt av den långa bussresan. Jag vet att jag är konstig i det avseendet.. Hittade iaf till henne utan problem och sen på kvällen kom det lite av hennes kompisar dit. Massa tjöt och det speades både 'Jag har aldrig..' och 'Sanning och konsekvens'. Bara för att man kommit över 20-strecket, en del bra över det, så slutar aldrig dessa lekar att underhålla. Även Emmy kom förbi trots att hon hade ont i huvudet och var trött. Något som alltid är kul, då vi ses för sällan i det här landet :)

Idag blev det åter en lång bussresa för att ta mig hem, lika mysigt igen :P
Sen jag kom hem har jag inte gjort speciellt mycket. Såg LA ink tidigare och har precis sett klart på filmen 'The Fall'. Den tog tydligen över 3 år att filma. När man läser vad den ska handla om låter den verkligen helt knasig, men den var fantastiskt bra. För kan den summeras som en historia om hur två vitt skilda personer blir vänner genom sagornas värld och hjälper varandra på ett sätt som ingen av dem kunde trott. Eller nått ditåt. Skådespeleriet av den lilla tjejen är fantastiskt. Ett bra filmtips för er som känner för det.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0