I'm just a science project

Har gjort ett tappert försök till att inte sitta vdi datorn hela dagen idag. Har fått huvudvärk varenda kväll ganska länge nu och det har säkert med hur mycket tid jag faktiskt sitter och tittar på skärmen. Inte så mycket när jag ser på flm eller serier utan mer när jag läser. Så jag tänkte hålla mig borta så mycket som möjligt idag, bara få in några timmar ikväll.

Men helt ärligt så finns det inte mycket att göra hos mig, utan att hamna här. Har städat, diskat, kollat på gamla kort, målat om ett par ramar, läst, skrivit grejer till skolan... Och nu ja, nu kommer ajg inte på nått annat att göra än att hamna är. Suck, jag suger verkligen.

Ska inte sitta här tills jag går och lägger mig iaf. Ska strax äta och sen blir det en promenad. Visserligen kan jag inte annat än hamna här lite senare, är trots allt One Tree Hill idag. Och Gossip Girl. Och alla andra serie som går på måndagar i Usa :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0