How did it end up like this?

Idag har det verkligen varit fully upp hela dagen och det lugnar inte direkt ner sig än. Men idag njuter jag faktiskt av det!
Känns faktiskt underbart att faktiskt ha saker att göra, för en gångs skull. Inte bara sitta här inne och dega.

Fick inte klart allt ajg skrev imorse, utan har nu precis gjort klart min uppgift. Blev okej, inte 100% nöjd, men det är så det ska vara med den, eftersom vi ska förbättre den nästa vecka. Så det är okej. Hann inte heller med mascaran, lol. Inte för att det spelar någon större roll.

Har varit ett par timmar på Överby med Irsa. Var mest ute efter träningskläder, men fick bara tag i en sport-bh. Var ju så jäkla dum att jag slängde mina träningsskor innan jag åkte från Usa. Dels för att de inte fick plats och jag trodde mig inte behöva användning av dem. Men alla sånna skor är så dyra, så jag ska tvätta ett par jag använt ute ett par gånger istället. Hittade även en ljusrosa kofta på rean på Gina. Värsta kapet. Irsa köpte 2, haha. Inte rosa båda, men ja likadana.

Nu ska jag hoppa in i duschen, fixa till mig och sen springa iväg till bussen!



Kommentarer
Emma

Har du bott i USA? Shit, vad nice. Jag har inte ens varit utanför Europa :P

2009-01-23 @ 19:59:34
URL: http://emmasol.blogg.se/
Emma

SVAR:

Åh, vad fräckt. Jo, det är ju iofs sant..

2009-01-24 @ 11:17:14
URL: http://emmasol.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0