And it all comes crashing down

Lektionen idag drog ut på tiden, men vi blev varnade och fick gå 11 om vi ville. Jag såg ingen ide med det eftersom det kan vara viktiga saker som tas upp och man fick inte reda på uppgiften förrän sist. Lektionen i sig var riktigt bra, den gav en hel del i den uppgiften vi har tills nästa vecka. Jag hade visserligen redan läst igenom kapitlet i boken och gjort övningarna som hörde till redan imorse vid frukosten. Så jag visste redan svaret på de vi gjorde. Det bästa är verkligen att det är engelska hela tiden. Är så skönt att slippa tänka, att bara kunna säga det första som kommer upp i hjärnan utan att behöva översätta det och se om man verkligen kan säga på det sättet.


Ska bege mig mot Edet om ca 40 minuter och har ännu inte packat. Inte för att jag behöver så mycket med mig men lite är det ju att få ihop. Har försökt få i mig lite lunch nu innan också men det var inte så gott. Jag rekommenderar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0