2009

Då var det som sagt 2009 och det lär dröja ett par månader innan jag är van att skriva en 9 istället för en 8. Det brukar ju ta ett tag att komma in i det. Nyårsfirandet tillbringades som sagt hemma hos Viktors pappa. Först med middag med delar av hans släkt och vänner. Efter 12 slaget trodde vi inte det skulle bli mer än så men helt plötsligt var Viktors pappas lägenhet full av människor och festen var igång. Kändes som förr när vi brukade festa loss där, fast med annat folk.

Jag tog det i alla fall lugnt, var mest trött. Satt i trappan och pratade med Jennie och Pernilla större delen av kvällen. Strax innan 4 gick jag och Jennie hem till henne för att sova men vi kom inte i säng förrän närmare 6. Vi var mindre pigga när Melanie beslutade sig för att vakna strax efter 9, något som förvånade mig eftersom hon somnade strax innan oss.

Så idag är jag helt död, men har till min förvåning inte tagit mig en tupplur under dagen. Har pluggat en del och är snart klar med det jag ska ha gjort tills i morgon. Om jag inte orkar att göra klart det idag får jag gå upp en halvtimme tidigare i morgon och fixa till det. Hjärnan fungerar nog bättre då än nu. Ska försöka göra klart det nu och sen titta lite på Jeff Dunham och få mig ett skratt eller två innan jag går och sover.


Kommentarer
ina-bina

Hehe, efter tre glas utspritt under en hel kväll kryper man dock inte fram, värre är det ju om man dricker dom på raken ;)



Det går att få dem i canvas :P Fast det är väl dyrt med duk? Jag har bara fotopapper i A4 som jag skrivit ut till både mig själv och mamma.

2009-01-02 @ 19:27:07
URL: http://inabina.blogg.se/
ina-bina

Kanske borde ta och leta upp ett ställe som tillverkar billiga canvansasdukar, ska faktiskt börja sälja tavlor och duk är ju bra mycket finare än papper! :/



Ja, vin är speciellt faktiskt... Cider kan man typ dricka hur mycket som helst av, men av vin blir man lullig direkt :P

2009-01-02 @ 19:55:47
URL: http://inabina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0