The American Mall



Har precis sett filmen The American Mall med bland annat Autumn Reeser, Taylor från The OC. Det som fick mig att se den var Neil från So You Think You Can Dance! Blev ganska så förvånad när jag såg honom i rollistan och var tvungen att titta. Han var min favorit den säsongen, verkligen synd att han inte vann. Filmen i sig var helt okej, mycket bra musik. Storylinen var väll ja, förutsägbar och kanske inte världens bästa skådespelarinsatser men den fungerar alldeles utmärkt för att fylla ut en lördagskväll innan Melodifestivalen. :)

Btw, Jag är sjukt nöjd med veckans resultat i American Idol. Nu är alla mina 3 favoriter vidare till vanliga veckofinaler. Yei!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0