It's too late now, I'm breaking out

Igår morse åkte jag hem till mamma, hade hintat om att jag var sjukt sugen på våfflor tidigare i helgen och ledig på tisdagen :P. Mamma är smart och fattade vad jag var ute efter, hihi, så det blev en våffla med kaffe på förmiddagen. Jag stannade kvar hela dagen och på eftermiddagen kom Kristina dit och vi satt och tjöta i ett par timmar.

När jag kom hem vid 7 tiden, hann jag bara sätta mgi ner innan Anneli ringde och undrade om jag ville följa med henne till Näl med Alwa. Visst, visst sa jag, får vara snäll syster och moster. Halv 2 i natt kom jag hem. Härligt värre när det tar 3 timmar för resultatet av ett blodprov, och de innan sa att det skulle ta en timma. Både jag och Anneli var nära på att somna medan vi väntade.

Anneli ska tillbaka idag för en tid hos öronläkaren, så Tilde-bus har precis kommit hem till mig. Hon har ju också varit sjuk så hon fick komma hit istället för att behöva sitta på sjukhuset och vänta. Sa nu ska jag fixa lite frukost och sen ska jag och Tilde kolla på Mickey Mouse Clubhouse..


Kommentarer
maria

svar: haha, ja eller hur! dessutom är det riktigt coolt att de typ har exakt likadana kläder som de riktiga karaktärerna och verkligen har försökt efterlikna de så mycket som möjligt! :)

2009-02-25 @ 20:27:00
URL: http://huddleformation.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0