I'm not expecting anything other than the truth

Tenta nr 1 och 2 avklarad. Nr 3 på lördag.
Omtenta den 17 April. Inbokad.

Grammatikdelen gick precis som förväntat idag och det finns 1% chans att jag fått godkänt på den delen. Och då är jag generös i mina beräkningar. Jag var dock inte den enda som tyckte det var svårt, till och med en av de som läst Svenska innan hade problem med en del frågor, och det här har de redan läst. Det som var på engelska gick i alla fall bra, för att kunna översätta meningar kan jag. Behöver inte tänka efter då, utan det kommer naturligt. Även fonetiken gick okej. Kunde nog gått lite bättre, men jag borde få godkänt. Lördagen är jag i vilket fall inte orolig inför, att skriva ihop en sån uppsats vi ska göra är absolut inte något problem. Är bra sen till omtentan att jag troligen bara behöver fokusera på en del, då kanske man kan lyckas. Annars så har jag hört att man har 5 gånger på sig att lyckas, det ska jag väll ändå klara :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0