Back home again

Tillbaka hemma igen efter en helg hemma hos syrran. Gårdagskvällen bjöd självklart på meldoifestivalen och jag är mycket nöjd med de två som gick till final. Måns hejade jag på redan innan, haha. (Ja, jag går efter artisten, inte bara låten, i detta sammahanget.) Och det känns bra att han faktiskt hade en bra låt också. Heat var verkligen en överraskning och jag tyckte helt klart att de var bäst, och kan gå mycket bra i Eurovision. Jag har verkligen en one-track-mind när det gäller melodifestivalen, det är vinst som gäller. Blir lika besviken varje år som vi inte vinner.

Idag var vi ute hela förmiddagen. Grillade korv ute i kylan och barnen åkte snowracer. Blev lite kyligt mot slutet, trots att jag hade termobyxor och alla andra vinter accessoarer. Strax efter 12 bar det av av hemåt och sen kollade jag och Niklas på 'Kiss Kiss Bang Bang', tror jag den hette iaf. Helt okej, ganska rolig på sina ställen. Middag och sen körde Niklas hem mig.

Nu håller jag på och tvättar. Mer än välbehövligt eftersom det snart börjar ramla kläder ner på golvet från tvättkorgen. Ska se på Grey's och Private senare och imorgon blir det skola. Ska även lägga ut veckans låt lite senare, ahr ännu inte bestämd mig för vad det blir..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0