Take a shortcut we'll remember and enjoy

Upptäckte idag att jag glömt ett par album som verkligen varit fantastiska i år. Har lyssnat på så mycket nytt, eller vad som i vilket fall har varit nytt för mig och inte kommit ut under året, så det har varit svårt att hålla iordning på vad som kunde få komma med på lsitan. Måste i vilket fall även lägga till Say Anything och Manchester Orchestra, och de albumen som de släppte i år. Båda mycket bra.

Igår blev det en tur hem till Irsa och vi kollade på film och lite stand-up. På det sist nämnda blev det en hel del skratt, i alla fall från mitt håll. Vi hann dock inte se klart, eftersom sista bussen hem precis skulle gå. Hoppas på att vi kan se klart det en kväll i veckan.

Nu blir det diskning för min del, och sen en snabb tur till affären. I all den jävliga snö som finns ute numera. Varje gång det är snö ute minns jag hur mycket jag hatar den. Suck.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0