Northern Downpour Sends Its Love

Slängde ihop en lite vinteraktig design lite snabbt förrut. Kände att den förra var lite för grå och påminde för mycket om regn och höst. Det är ju ändå trots allt vinter numera, frost och allt ute. Det lär väll gå över snart och regnet är tillbaka, men man får glädjas åtde 3 dagar de varit fint nu.

Har varit hemma från prakitken idag med. Kände att jag inte skulle tillföra speciellt mycket på den enda lektionen som jag skulle vara med på när jag fortfarande var seg i huvudet pga förkylningen. Och sen sitta på kontoret och göra, ja inte mycket, det kunde jag lika gärna göra hemma. Men imorgon är det dags att gå igen. Känner mig mycket piggare nu på eftermiddagen, och det verkar inte som att jag dragit på mig nått allvarligt iaf.

Har varit lite duktig idag och inte bara slöat, som jag gjorde igår. Städat, redigerat kort och lagat mat, bland annat. Har även läst en del, läser en sjukt udda historia just nu. Är för invecklat för att ens försöka sig på att förklara i skrift. Men den är helt okej, inte det bästa jag läst direkt, men bra tidsfördriv. Sen var Irsa här en snabbis och vi kollade på veckans avsnitt av 90210. Tror det bara är ett avsnitt kvar innan det är dags för break för serien. Fast så är det väll med de flesta nästa vecka ungefär.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det sängen. Klockan ringer ju trots allt vid 5 imorgon.
God Natt!


Kommentarer
ina-bina

Jag gillar dock både att se och uppleva frost, det är ju jättemysigt när det är bitande kallt och knastrar när man går :) Fast bara om man är rejält påpälsad ;)

2009-12-03 @ 22:50:13
URL: http://inabina.blogg.sen


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0