We might have started singing just a little soon

Jennie och Issa åkte ifrån mig för bara en liten stund sen och det är sjukt tyst hemma nu. Efter att vi har pratat mer eller mindre nonstop sen igår eftermiddag har man vant sig vid konstant ljud. inte för att jag inte har på musik, haha, men det är inte riktigt samma sak.


Som vanligt när vi ska ge oss ut blir det inte mycket bevnt av det. Efter att hälften av de som skulle kommit inte kom blev det bara vi 3 och Irsa men Irsa skulle inte med ut. Så vi hoppade över den delen och allt som allt blev det en drink på hela kvällen. inte som planen var från början med vi hade allt trevligt ändå. Massa tjöt om gamla minnen, vi behöver egentligen nya saker att prata om men det brukar det sällan bli, haha. Stackars Irsa som knappt förstog vem någon var vi pratade om. Gick och la oss vid halv 1 tiden, men sen låg Jennie och Issa och filosoferade i ett par timmar. Jag halvsov och hörde hälften kanske.

Idag har vi suttit och kollat på dumma youtube klipp och Jennie har tagit kort på mina tatueringar, hade inga bra på dem. Sen hade hon även en fotosession på Donnie, han var mer eller mindre helt förskräckt under tiden. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Har inget direkt att se på heller, och jag är lite feg än så länge och vägar inte fixa nått nytt heller. Ska hålla mig minimal med sånna olagligheter :P Så vi får se vad det blir. . .



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0