Those watermelon smiles just can't ripen under water

Ångesten börjar komma lite smygande nu. Tanken på att ytterligare ett år av mitt liv har passerat och allt det som jag kunde ha gjort, skulle ha gjort gör sig påminnt. Det värsta är väll att alla imorgon ska säga den fruktansvärda siffran högt, upprepade gånger. Ja, det är det som är värst. Nästa år kanske jag kommit över den här jävla åldersnojan, som bara ger mig onödig ångest, för rent logiskt så vet jag ju att jag inte är gammal. Men det verkar den inte fatta. Tur att man bara fyller år en gång om året, så det blir koncentrerat. Har tillräckligt med mina infall av OCD som medbringar ångest. Nej, nu slutar vi. Räcker att konstatera att imorgon är mina unga dagar slut. Suck.

Blev inte mycket av kidnappning, haha. Men vi hade trevligt på Överby istället. Innan det var det som sagt klippning och även det var trevligt. Klippte mig på frisörskolan i stan och det som tål att sägas är att man får se till att ha tillräckligt med tid om man ska göra det. För mig tog det 1½ timme typ men Irsa fick sitta i 2h 20 min innan hon var klar. Men i slutändan är det trots allt bättre att de tar sin tid och att det blir bra. Prisvärt är det i vilket fall, något jag inte tackar nej till.


Dagens låt: Behind the sea (Alternate version) - Panic at the Disco <3



Kommentarer
J

GRATTIS GRATTIS!

2009-04-16 @ 08:15:35
URL: http://jencie.blogg.se/
maria

grattis på födelsedagen emma! hoppas att din dag blir underbar och att du inte tänker allt för mycket på åldersnojan! :)

2009-04-16 @ 08:45:10
URL: http://huddleformation.blogg.se/
ina-bina

GRATTIS! :D

2009-04-16 @ 11:48:47
URL: http://inabina.blogg.se/
ina-bina

Njä, tror snarare att det beror på att ungen är en pojke - det skulle förklara varför den är så jäkla trög!

2009-04-16 @ 19:51:30
URL: http://inabina.blogg.se/
Pernilla

Grattis på 22årsdagen! Se det från den ljusa sidan, du kunde vart äldre. Gabriel fyller 25 idag!



OCD???

2009-04-16 @ 20:13:26
Pernilla

S:



Okej, ja det har jag hört om, såg en dokumetär om det på teve för längesedan också. Tur att det inte är så illa, för det kan ju verkligen vara något som förstör vardagen. Inte för att det är lätt att ha i små doser heller, men ja, det finns ju extremfall.

2009-04-16 @ 21:34:05
em

ish, om jag lovar att inte nämna din ålder, lovar du då att inte nämna att jag fyller den snart nog också..? Har också sån där allt-jag-velat-gjort-men-inte-gjort-o-snart-e-jag-för-gammal-för-det-nojja..=/ :P

2009-04-20 @ 12:40:08
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0