Thnigs You Do When Bored



- Försök nummer 7119 till att läsa klart Obama-boken. Blir distraherad efter en halv sida och glömmer sedan av att ta upp boken igen.
- Lägger in x antal skivor från samlingen till iTunes. Har nu ca 300 fler låtar.
- Bränner en skiva till Irsa.
- Drömmer om Starbucks.
- Klipper Donnies klor.
- Kollar upp fler felhörda texter på kissthisguy.com
- Läser nyhetern på Google.
- Kollar vad det ska bli för väder i veckan.
- Sitter i soffan och väntar på läggdags.
- Organiserar ett redan organiserat skafferi.
- Gimpar i 10 minuter innan det blir tråkigt. Resultat ovan.
- Bloggar.
 
Nu blir det väll ytterligare ett försök på boken innan jag äntligen kan få gå och lägga mig.


Kommentarer
memmy

Haha nästa gång du e uttråkad behöver mitt skafferi också organiseras;) Och jag behöver definitivt en dos emma snart, var alldeles för länge sen nu:(:(

Förresten jag kikade lite på datum o så, o jag misstänker att jag kommer till Chicago i mitten av vecka 25, runt den 18e där.. Vad tror du om de..? Ooooo jag kan knappt vänta, längtar ihjäl mig...:P

Puss!<3

2009-04-06 @ 10:10:07
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/
memmy

Haha joo fast sightseeing e ju alltid roligare med en omtyckt vän som guide;) Om jag kommer veckan efter då? När e kidsen på camp? O jag vet fortfarande inte om jag kommer själv eller om jag åker med ngn..;)

Puss!

2009-04-06 @ 10:33:01
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/
em

I know, but.. Well, I wouldn't anyway but still...=/

<3

2009-04-06 @ 15:02:08
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0