Stop asking, keep dancing

Vet inte riktigt vad jag ska klassifiera som det bästa med dagen.
För det första så fick jag godkänt på omtentan jag gjorde i fredags, med ganska god marginal också, något som jag bara ser som en bonus. Och det var ju självklart roligt.
Men sen så köpte jag även nya hörlurar till ipoden. Och det är fantastiskt underbart att inte behöva gå och hålla den i handen, greja med sladden för att den man kanske ska få ljud i ena hörluren. Så jag vet inte riktigt vad som varit bäst :P

Sånna där riktiga i-landsproblem.

Imorgon bär det av till Hjärtum tidigt på morgonen för att hänga en stund hos syrran. Borde egentligen duscha nu, så jag slipper imorgon och kan sova längre men jag orkar inte med det. Får hoppas att det kan få mig att vakna imorgon istället. ska dock packa ner lite scrapbook saker som ska med redan idag, annars komemr jag glömma typ allt.

Nu ska jag sätta mig och skriva en outline till min rapport so jag måste få klart i veckan. Så, Sara, jag jobbar faktiskt lite ;).


Kommentarer
em

Haha e han brittisk? Då blev jag helt plötsligt ännu mer kär;) men han hade inte brittisk accent..? Men shiit va söt han va;D

Grattis till att ha klarat tentan förresten!!:):)

2009-04-20 @ 22:43:10
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0