Sitting on the stairs, waiting for someone who cares

Ytterligare en dag är snart till ända. Har dock lite svårt att komma på vad jag ska göra innan jag kan få gå och sova. Är ett par veckor efter på både Gossip Girl och Desperate Housewives men är inte sugen på att se nått av det. TV är väll inte ens någon idé att försöka sig på, bara massa reklam och inget kul att se på ändå. Imorgon är det American Idol, önskar det var idag så kunde jag sett på det.

Något annat jag är sugen på däremot är godis. Men det finns inget hemma och jag har inga planer på att gå och köpa nått heller. Det är trots allt bara tisdag idag. Sen vet jag även att jag inte vill ha det när jag väl har köpt det. Gillar chips bättre. Nej, byter ämne, annars klarar jag nog inte av att stå emot, haha.

Första lektionen av litteratur analys var okej. Läraren är lite underlig och har nog mer än en skruv lös. Till hans fördel är det dock att han var underhållande och informativ, så det kan nog bli bra ändå. Sen att jag är värdelös på att analysera litteratur är en annan sak. Kan bara inte se de möjligheter det finns bakom en text. Eller de underliggande teman och anspelningar på större saker än vad som faktiskt är skrivet. För mig är det som står det som finns. Kan bli måttligt intressant att se mina försök till att få fram vettiga svar på en del frågor om texterna.


Imorgon blir det klippning för min del. Ska bli gott som alltid. Sen var tanken att jag skulle pluggat i skolan men tydligen ska Irsa och Sara kidnappa mig. Har mina aningar om vad de har för sig men jag kan vara helt ute och cykla också. Så vi får se vad det blir.



Kommentarer
MARTINA

sv; jaa, man blir riktigt glad av låten :D haha

2009-04-14 @ 22:32:38
URL: http://uunsaidthings.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0