it's my own definition of art

Sitter och stirrar på ett dokument, med en del skrivit i det men inte tillräckligt.
Och jag har ingen aning om vad jag ska skriva för att fylla ut tomrummet, för att få det fullbordat, till den text det måste bli i slutändan. På måndag kommer jag bli lynchad för att jag inte skrivit klart, men det går bara inte. Som tur är jag inte den enda som har detta problemet. Så vi blir ett par stycken iaf som sitter och skäms över att vi inte är klara, haha. Men förhoppningsvis får jag en liknande kreativ kick som igår när jag gjorde designen, fast det är för raporrten istället. Det vore underbart.

Har kaffe på kylning och ska strax gå och fixa mig en islatte, sätta mig ute och njuta i solen. Tar med mig anteckningsblocket, i fall andan faller på. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0